donderdag 18 december 2014

Eerste bericht!

Ik weet niet echt wat ik hierin zou moeten zetten. Misschien mezelf voorstellen? Ik ben Demi, ben 16 jaar oud en ben een trotse Limburger. Ik ga proberen hier een aantal keren per week een bericht plaatsen (probeer ik, haha) en dat kan over van alles gaan. Ligt er maar net aan waar ik zin in heb.. Ik schrijf hoe ik denk, dus er zullen ook best wat foutjes in de blogs zitten, maar ja, dat charmeert me misschien wel, who knows? 

Ik moet nog even alles uitzoeken, hoe ik alles ga doen en wat mijn onderwerpen worden, maar ik wil heel graag kijken wat ik hiervan kan maken. Het is toch een klein stukje internet dat alleen van mij is, dus in principe kan ik ermee doen wat ik wil.

Hopelijk kom je nog een keer terug op mijn blog (of wat vaker of course, hihi)
Liefs ❤

Geen opmerkingen:

Een reactie posten