vrijdag 19 december 2014

RAINY DAY

Vandaag is echt zo'n donkere winter dag. Zo'n dag waarop je niks wilt uitvoeren en alleen maar in je bed wilt blijven liggen of op de bank een filmpje kijken. Ik hou van die dagen, en dat is eigenlijk het enige positieve aan de winter (voor mijn gevoel). Bedoel, de winter is heel leuk hoor, zolang je binnen zit. Kom op, niemand wilt door de regen in de kou naar school fietsen, toch?



Gelukkig is het vakantie! Ja, officieel vakantie. Jezus, wat heb ik hier lang op gewacht. Iedereen zit in een winterdipje en dan heb je ook nog die stomme proefwerkweek.. Vandaag moest ik mijn rapport ophalen en toen ik op de fiets stapte om naar school te gaan, begon het onwijs hard te regenen. Met een slecht humeur op school aangekomen, rapport gepakt, fiets gepakt en toen begon het nog even iets harder te regenen, tof.

Nu heb ik lekker mijn onesie aan, warme chocomel erbij en een rustig muziekje op. Als het kon, zou ik willen leven in mijn onesie. Maar helaas, er zitten voeten aan dus dat plan gaat niet door.. Het moet trouwens een uil voorstellen. Ik hoor jullie al denken: "Huh, wat een vreemde voeten?". Kijk hoe zacht, hmm..


Ik ga nu lekker Glee terugkijken, want ja, ik loop 2 seizoenen achter.

Liefs 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten