donderdag 26 februari 2015

BEDROOM IDEAS

Ik heb er altijd van gedroomd om zo'n Tumblr slaapkamer te hebben, waar je trots op bent, waar je je echt zo'n meisje uit een film voelt. Het lukt me tot nu toe aardig, maar ik blijf zoeken naar de perfectie kamer en spullen om me echt helemaal op mijn gemak te voelen.

Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om wat slaapkamer inspiratie met jullie te delen. Misschien kunnen jullie me dan ook helpen om de spulletjes bij elkaar te krijgen.


Ik denk dat ieder meisje hier wel van droomt. Ik heb nog geen idee wanneer en hoe, maar ooit heb ik dit in mijn huis. Even serieus, hoe chill is dit. Normaal vind ik kleren altijd super rommelig maar op de een of andere manier is het hier zo gehangen dat het gewoon bij het interieur hoort. Wauw.




Dit stijltje spreekt me heel erg aan. Veel kussens, meerdere lakens, dekentjes, lampjes etc. American style, geen idee hoe het echt heet, maar dit zie je altijd in Amerikaanse films en zo. Altijd als ik dat zie denk ik van: ik zou alleen nog maar op mijn bed zitten. Ik zie dan echt zo'n perfect leven voor me, slim meisje, netjes, lief, super mooie kamer (ja dat hoort er zeker bij), op de een of andere manier spreekt het me heel erg aan.

Naar zoiets ben ik dus opzoek. Ooit, krijg ik zo'n kamer, gonna work for it!

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten