dinsdag 24 februari 2015

HAREN STIJLEN


We willen allemaal wel van dat mooie, lange stijle haar. Of in ieder geval, ik wil dat. Nou is mijn haar daar veel te dun voor, dus dat wordt hem sowieso niet, maar ik heb van mezelf ook nog eens veel krullen. Maar doordat ik krullen heb, lijkt mijn haar nog korter dan dat het is. Dus stijl ik mijn haar.

Er zijn verschillende manieren om je haar te stijlen, maar vandaag laat ik mijn manier zien.

Haren wassen.

Voordat je je haren gaat stijlen zou ik het sowieso eerst wassen. Het heeft niet veel nut als je de 2e dag je haar gaat stijlen om het de volgende dag weer te gaan wassen. Daarbij, als je het net gewassen hebt ziet het er veel natuurlijker uit.

Conditioner gebruiken

Dit is echt een gouden tip voor mij. Conditioner is er om je haar extra te verzorgen en je smeert het alleen in de punten van je haar. Als je conditioner gebruikt, voelt je haar zo veel zachter aan. Ook zien de punten er niet zo droog uit, maar mooi verzorgd. Echt een aanrader dus!

Heat protection

Lieve meiden (of jongens), gebruik dit. Ik weet het, je vergeet het nog wel eens, maar probeer dit altijd in je haar te spuiten voordat je je haar gaat stijlen, krullen of föhnen. Het beschermt je haar tegen de hitte, de hitte komt niet meteen op je haar maar eerst op de heat protection. Dit verbrandt, en niet je haar.

Verdeel je haar in laagjes

Het heeft geen zin om heel lang over 1 pluk haar te gaan, als eronder nog een krul zit die je niet stijlt. Ik heb heel dun haar, maar zelfs ik verdeel mijn haar in 4 lagen als ik het ga stijlen. Hierdoor krijg je het heel goed stijl en blijft het goed stijl.

Dit waren de belangrijkste tips. Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad!

Liefs.

1 opmerking:

  1. Wat een goede tips! Ik zou echt heat protection moeten gebruiken, maar ik ben hier zo laks in. X

    BeantwoordenVerwijderen