maandag 22 december 2014

P2 EYELINER


Ik ben al heel lang op zoek naar een fijne eyeliner. Een stift werkt vaak niet voor mij, en een gel al helemaal niet. Nee, mij kun je het vrolijkste maken met een vloeibare eyeliner. Maar, welke is nou fijn? Ik wil het liefst een dun kwastje, niet te lang niet te kort. Klinkt simpel, maar toch vaak niet mogelijk.



Ik was blij verrast toen ik de verpakking open maakte. Wat een fijn handvat! Het is en redelijk lang handvat waardoor het op een pen lijkt. Het kwastje zag er normaal uit, niet heel bijzonder. De swatches vielen heel erg mee. Je kon er een mooi lijntje mee zetten en ik werd er blij van. Ik wilde hem gelijk proberen. Hij is intens zwart en glijdt makkelijk over je huid. Eens kijken of ik er een mooie wing mee kan maken, want dat is vaak een struikelblok.


Aaaaah, wat ben ik hier enthousiast over! De wing ging echt heel makkelijk, maakt niet snel foutjes, want je kan er heel precies mee zijn. Hij had misschien iets zwarter mogen zijn, maar oke, ik vergeef het hem. Hij blijft bijna de hele dag zitten, zonder basis. Dit is veel langer dan de andere eyeliners die ik heb geprobeerd. Hij kostte rond de 3 euro, ik ben vergeten hoeveel precies, vergeef het me haha. Maar voor 3 euro, heb je echt een prima eyeliner!

Ik ben sowieso verliefd op het merk P2 en ik ben zeker van plan om hier meer van te kopen.

Liefs 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten