vrijdag 20 februari 2015

CATRICE LIPS


Ik vond het ook maar eens tijd om een beauty-artikel online te zetten. Ik ben nog nieuw op dit gebied, maar ik vond het leuk om te doen! Ik review vandaag 2 lipsticks, aangezien dat mijn favoriete make-up onderdeel is. Ik hou van lipstick, het kan je gezicht echt totaal veranderen.




Dit zijn de lipsticks waar het om gaat. Ze zijn van Catrice uit de Ultimate Color lijn. Je ziet de kleur hier nog niet goed, maar het gaat om een roze en een rode kleur. Ik vind de hulzen echt heel mooi. Strak, zwart, het oogt zakelijk en professioneel. Fijn sluitende dop en mooie glazen structuur. De kleuren zijn 370 In A Rosegarden en 310 Red My Lips. Ik ben benieuwd.




Wauw, wat zijn deze mooi. Ze bevatten veel pigment en glijden heel fijn over je huid heen. de 310 is een mooie warme rood. Een klassieker. Ik zie iets van een paarlemoer goed, maar dat kan aan mijn ogen liggen. Hij is in ieder geval niet puur rood, en ik weet nog niet of ik dat een voordeel of een nadel vind.
De 370 is een mooi lieflijk kleurtje, al lijkt hij hier rozer dan dat ie daadwerkelijk is. De naam omschrijft het al, hij doet me denken aan een rozentuin. Een hele tuin vol roze rozen. Heel mooi!



Hier zie je dat 370 wat meer nude is dan op de swatch, maar dat maakt hem niet minder mooi. Heel lief, rustig, gewoon net dat beetje extra. Perfect voor iemand die iets op d'r lippen wilt maar niet wilt opvallen ermee.
Ook zie je de gloed bij 310 die ik net bedoelde. Ik weet niet goed hoe ik het vind. Aan de ene kant vind ik het heel speciaal en net wat mooier, maar tegelijkertijd had ik gehoopt op een mooie klassieke rood.

Ondanks dat ze anders zijn dan ik had verwacht, ben ik heel blij met deze lipsticks. Een mooie aanvulling voor mijn stash (in opleiding, haha)

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten