zaterdag 21 februari 2015

FIFTY SHADES OF GREY


Oke, dit is misschien niet heel gepast op mijn blog, maar ik moet het even kwijt. Dit wordt geen post van 28467352 woorden, maar ik wil even kort praten.


Ik ben dus echt net terug van de film 50 shades of grey (ik typ dit om 00:15) en hij was wel ongeveer volgens verwachting, je ziet niet echt iets zeg maar. Ze draaien de camera's zo dat je weet wat er gebeurt maar het niet ziet. Je weet wel, het standaard film trucje. Dus tot zover was het gewoon een oke film. Maar dan. Dan krijg je een twist in het verhaal, komt er nog een echte verhaallijn in de film (na 1,5 uur naar de film te hebben gekeken) en dan het einde, op de grootste plot twist ooit, stopt de film.

Even serieus, een cliffhanger is leuk, maar dit was anders. Je voelt het de hele tijd aankomen, en dan zie je het moment wat je al de hele tijd voelt, en dan weet je niet hoe het afloopt. Ik zei nog "als dit het einde is, word ik boos." Ja, ik zei het letterlijk haha. Ik hoop toch dat er een deel 2 komt want ik ben nu te nieuwsgierig. Waarschijnlijk krijgt het dan wel een heel ander verhaal, maar ja.

Nou goed, ik wilde dit even kwijt want ik had nogal wat frustratie haha. Misschien hebben jullie er helemaal niks aan, misschien wel. Verder raad ik de film wel aan hoor, tenzij je echt niet tegen seksuele scenes kan, dan kan je beter thuis blijven.

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten