zondag 1 februari 2015

EVEN IETS LEUKS


De laatste berichten waren nou niet echt de leukste, of wel? Het is wel leuk om te filosoferen over dingen, maar de laatste keren was t over iets negatiefs en ook al is dat ergens ook wel leuk, het is ook leuk over iets positiefs te praten, haha.

Ik ontdek de laatste tijd steeds weer nieuwe interesses van me. Ik ben deze zomer al een heel klein beetje begonnen met fotografie (waar ik nog veel meer over wil leren), vorig jaar begonnen met haken wat ik nog steeds af en toe doe, nu we een echte piano hebben doe ik dat ook weer wat vaker en ik begin me steeds meer bezig te houden met blogs en bloggen zelf.


Ik wil echt nog veel meer dingen ontdekken en ervaren, want alles van het afgelopen jaar heeft mijn beroepskeuze al flink beïnvloed. Nou weet ik nog steeds niet welke richting op wil, maar ik hou me niet meer zo vast aan het beeld wat ik eerst van mezelf had. Ik wil experimenteren met dingen, kijken wat ik allemaal nog meer kan. Niet zo zeer qua sport, daar heb ik al genoeg verschillende dingen gehad, maar qua hobby's en interesses.

Ook vind ik eten steeds leuker. Eten als in food, niet als in het werkwoord. Ik wil nieuwe dingen proberen te eten, maar ik ben nogal een moeilijke eter dus dat wordt nog een hele opgave. Heeft iemand misschien een site met lekkere recepten? Ik wil bewuster bezig zijn met mijn gezondheid, en ik zie langzaam in dat gezond en gevarieerd eten daar echt een heel groot deel van is. Tuurlijk wist ik al dat het belangrijk was, maar ik leer steeds bij.


Ik denk dat iedereen wel bezig zou moeten zijn met wat ie in zijn lichaam stopt en hoe ie ermee om gaat. Maar eigenlijk, hoe zou je zo'n dingen moeten leren? Uit eigen initiatief? Ik weet het niet hoor, ze kunnen er best ergens iets over vertellen, al is het een presentatie op school.

Dit was een heel ander artikel dan ik in gedachte had maar dat is oke, haha.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten