zondag 22 februari 2015

NIEUWE LIEFDE


Ik weet niet hoe dit heet (zeg het me als je het weet), maar wauw, wat vind ik dit mooi. Ik kan hier echt uren naar kijken. Oke, beetje overdreven, maar ik vind het echt geweldig. En wat lijkt me dit lastig. Ik ben sowieso al geen ster in tekenen, maar dit..


 

    


Oh, ik ben er inmiddels achter hoe het heet, denk ik. De stijl heet zentangle en het is echt wauw. Je kan vanalles maken, schaduwen, eenvoudige figuren, mensen/dieren etc etc. Doordat je met lijntjes en figuurtjes werkt kun je verschillende tinten zwart wit en grijs maken. hoe meer wit, hoe lichter. Hoe meer zwart, hoe donkerder.

Je kan het ook met kleur, maar dat lijkt me nog lastiger. Ik wil dit echt kunnen en dat gaat me lukken ook. Ik weet niet hoe en wat, maar dat maakt me niet uit. Ooit komt er een post met zelfgemaakte tekeningen, ik zweer het.

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten